Muistoissa kulkee suurin rakkauteni C.I.B. NORD BALT MULTI CH Bullgrin´s Charmed One 'Oili'.

Omistamme tytöt yhteistyössä kennel Bullgrin's (bullmastiffit), kennel Wheelback's (bulldogit) ja kennel Taxgemena (mäyräkoira) kanssa.

torstai 16. lokakuuta 2008

Paketti saapui Jenkeistä!

Onko kukaan koskaan ihmetellyt, kuinka kaksi koiraa hyvin useasti oleilevat synkronisessa asennossa. Siskoni on tämän minulle kertonut ja hyvin usein olen tämän itsekin todennut. Tässä yksi todistusaineisto alkuviikolta.



Eilen saimme myös pitkään kaivatun paketin Atlantin takaa. Tilasimme Lindan kanssa yhdessä kesällä koirillemme pannat ja remmit jenkeistä. Nyt ne sitten vihdoin saapuivat, kiitokset Lindalle tilausavusta! Tässä muutamia kuvia niistä, eikös ole aika huiput!








Pannoissa on ns. 'Blocky dual grip' ja näin ollen pannassa on hyvä kädensija esim. kun pitää koiria vapaana remmistä. Pannat on myös tehty mittatilaustyönä juuri Oilin ja Aunen mittoja varten, samoin kuviointi ja värit ovat täysin toiveiden mukaan räätälöidyt. Tähän asti meillä on suosittu usein hyvinkin maanläheisiä värejä, mutta nyt päätin kerrankin vähän panostaa räväkkyyteen. Kuvissa värit eivät oikein pääse oikeuksiinsa, mutta luonnon valossa ne ovat kyllä nimensä veroiset 'Hot pink' ja 'Neon yellow'. Ja näin ollen meidät kyllä huomaa ulkona kauempaakin ;D Pannat ja remmit on suunnattu ns. 'Heavy Duty' koirille ja kestävät kyllä aivan varmasti useammankin koiran iän.

Yksi yö ja lähtö kohti Norjaa starttaa. Hih, päästäänpähän Oilin kanssa heti tuoreeltaan esittelemään muille koiraihmiselle meidän uutta panta-remmi-settiä ;D

2 kommenttia:

Sini Backholm kirjoitti...

Vaude mitkä pannat. Onpa makeet!!
Joo voi ollakkin että on naamoissa jotain samaa, en oo aikaisemmin ajatellutkaan. Oili on kyllä tosi nätti tyttö :D

Anonyymi kirjoitti...

voi että mä oon kateellinen :D sitte ku tilaat teidän tulevalle bullille tollaset niin ilmoo mulle, mä tuun kimppatilaukseen. :)

mä lähen ens to ruotsiin bulldoggien terveysseminaariin, voi olla melko mielenkiintoista.